save the new generation

Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom ~

Kategori:

Hej, ursäkta uppdateringen men vi har haft fullt upp idag här hemma, Elvira fyllde 9 år och vi hade kalas. Jag och min kompis Sofia var 'värdar' eller vad det heter, vi tog hand om lekarna osv. Nu är jag skittrött.

Vi har riktigt frossat i godis idag! Men ändå har vi massor kvar efter kalaset, t.ex:

2 halva tårtor,
Över 2 kg godis,
1 maxibag påse chips
1 halv maxibag påse chips
1 ostbåge- påse.

Så vi kanske inte har ätit så mycket egentligen.. Haha, det känns så..

Nu ska jag tipsa er om ett helnice tårtrecept.
Vi gjorde idag en tårta som innehöll en mängd saker, mycket gott blev det!
Detta hade vi i tårtan:

Nutella
Vaniljgrädde
Nonstop
Hallonbåtar

Jaa.. Det var väll det.

Sedan tog jag och Sofia ett par härliga kort med min älskade mac (Doris heter hon för övrigt.).


Jaa.. Men iallafall, blir nog inte mycket fler inlägg än så för idag :(
I'm so so so so so so so sorry ;o

However, ny header som ni nog märkt! Hiss elles diss? :)


Kommentarer

  • Fisen säger:

    Jag hissar såklart. uwu Och jag äääälskar ditt söta lilla spöke. :D Gav du den till Elvira eller behöll du den själv? owo xD

    2010-10-11 | 21:21:23

Kommentera inlägget här: