save the new generation

Lika men ändå så olika. ~

Kategori:

Hejhej, jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte uppdaterat idag, alls :o
Men gjorde det aldrig på rasterna i skolan, fick väll aldrig tid antar jag, och så kom jag hem typ nu så jag tänkte: MAGAAD, bloggen D:

Iallafall, när jag kom hem så var huset tomt och jag bah: wtf vart är alla!? O_O''
Typ tio minuter senare kommer mamma med bilen och det första hon säger när hon kommer in är: VI HAR EN ÖVERRASKNING TILL ER! :D

Jag och syster ser ut som frågetecken och mamma utbrister glädjestrålande: JAG OCH PAPPA HAR KÖPT EN BIL!! :D:D
Jag och syster ser fortfarande ut som frågetecken och mamma börjar beskriva mer ingående om fyndet pappa och hon gjort.

En kvart senare kommer pappa hem körandes i en skitcool bil :D Den är typ grå och rätt stor, med ac <3 har alltid velat ha Ac. Yeah.
Bara så ni vet alltså, jag kom inte på något roligare att berätta ;)

Om några timmar är det teaterlektiooon, så nu ska jag så fort som möjligt försöka bli klar med SO- läxan så jag får tid över för att bara typ inte göra något eller så. Jag suger på geografi så vi ska se hur det här går.. :p


ATLASEN OCH JAG

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    Jag är fortfarande sjuk :( du kan väll berätta om ni gjorde något intressant på teatern, typ valt pjäs...

    2010-10-05 | 18:34:30

Kommentera inlägget här: