save the new generation

Frustraktion. ~

Kategori:

Haha, gud vad jag har varit frustrerad de senaste fyrtio minutrarna.
Först diskade jag i typ 35 minuter, det var så himla mycket disk och våran diskmaskin har bestämt sig för att sluta fungera.
Sedan lyckades ju jag skvätta ner mig själv ett X antal gånger, + så lyckades jag spruta SKITMYCKET diskmedel över hela min mage! Man bah wtf?
Inte blir det bättre av att pappa kommer in i köket och ska skämta om hur klantig jag är (haha pappa- humor -.-)
Efter att ha fräst åt honom kunde jag äntligen, efter 35 långa minuter gå tillbaka till mitt rum.

Gissa då om datorn dampar. Firefox typ bah: WOHOUU, STREJK! och då sa alla andra funktioner på macen: YES, NU JOINAR VI!

så.. ah.
det funkar fortfarande inte typ, ska försöka fixa det innan jag dör av frustraktion.

Men iallafall, Lisa kom hit idag och tillsammans gjorde vi matteläxan. Mer hann vi inte innan hennes mamma kom och stal Lisa från mig :o
Imorgon är det fredag, äntligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: