save the new generation

Don't know where I can find the old you. ~

Kategori:

Godkväll mina raringar.

Haha, sitter och fnissar tyst för mig själv åt mina föräldrar som sitter bänkade i köket med sina datorer och försöker första sig på msn. Det låter ungefär så här:

- Kim, vad händer? Vänta, det står online här. Jag förstår ingenting.. Eh.. AAah!! Vad hände nu?
- Jag vet inte. Vänta lite. Ja, jag ser dig. Men hur kan man skriva till varandra..
- Det funkar inte när man klickar, det händer ju ingenting! J*vla datorskit!
- Men nu måste min dator laddas också. Peta inte på datorn nu, jag måste skynda mig med laddaren innan datorn dör!
*Jag tröttnar på att lyssna på deras snack och skriker åt dem att man ska dubbelklicka på kontakten för att chatta med dem, online betyder inloggad, det som hände var att de fick ett meddelande och laddaren ligger i mitt rum och de beter sig som om jag är Albert Einstein*

Trots mina hjälpande råd så är de rätt handikappade i bruk av datorn, haha. Näe, nu överdrev jag kanske lite men.. Hoppas de inte ser det här, haha. Avdrag på veckopengen nästa. Skojja :D

Men imorgon är det äntligen ridning! Fast vi har Teori, vilket inte är lika roligt eftersom jag gått igenom i stort sett redan. :(

Ska nog stänga av datorn snart, men innan dess får ni en av de sista bilderna på Fisen:


Yeah.
Jaja, nu har jag ett barnkalas till syster att planera och en hungrig mage att utfodra, kläder till imorgon att fixa och ett stökigt rum att städa. Bäst att sätta igång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: