save the new generation

Avstånd. ~

Kategori:

Goooooooooooooooodmoooooooooooorniiiiiiiiiing !

Jag sitter på rast med Lisa och kollar på när hon redigerar bilder, haha :)
However, igår la jag ut massor av bilder på bloggen ju, och vad tycker ni om det? Gillar ni mer att kolla på bilder? Statistiken ökade när jag hade bilder, så tycker ni jag ska ladda upp bilder ännu mer? Numera har jag typ en bild per inlägg.


Iallafall, denna lektionen har vi typ pratat om kabarén vi har en gång om årskursen i skolan, det är så typiskt lärarna att säga att detta är våran kabaré som vi skapar själva men vad har vi gjort på denna lektionen om inte lyssnat på lärarna när de berättade för oss om vad som händer i kabarén? -.-

Iallafall, man fick välja vilken grupp man skulle vara i och jag och Lisa tänkte välja rekvisita, men det var alldeles för många som valde det så vi fick vara i dramagruppen istället -.-
Inte för att jag inte gillar teater, men det är så himla dåligt sammarbete i klassen.


HAPPYFACE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: