save the new generation

Vi var ämnade åt gatan och en död som hundar. ~

Kategori:

Godkväll kära ni.
Har precis haft teaterlektion nu då. Ganska skönt att äntligen träffa gruppen efter två veckors uppehåll pg.a höstlovet och att det förra veckan var inställt på grund av snön :p

Oh, nu måste jag snart gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon sörru!

Åh, känner att det blir ett sånthär supertråkigt inlägg med jättelite text, ingen bild och ingen musikvideo. Men hittar verkligen ingen bra musik längre, ingen som jag redan lagt upp på bloggen.

Just det! Här är ett 'dagens minne':


Åh, sommarlovet! Badet vid sommarstugan!
Det känns så himla avlägset nu.

Jaja, ska nog kila bort från datorn och fixa kläder till imorgon. Måste gåå nu, och som sagt så ska jag skriva mer på bloggnovellen. Nu utlovar jag bättre uppdatering åtminstone till helgen, det får vi la hoppas på att det blir. Oj, konstigt formulerad mening där men det struntar vi i!

Natti natti,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: