save the new generation

The worst of both worlds. ~

Kategori:

TJABBA TJENA HALLÅ!

Ooh, nu var första praodagen avklarad och jag tror att både Lisa och jag är väldigt nöjda!
Det första vi gjorde var att åka till 'Morbergs stall. Väl där så visades vi runt litegrann, sedan tog vi ut lite hästar :) Efter det fick jag och Lisa rida lite på en av hennes galopphästar, oooh :D

Vid femtiden efter praoen åkte vi iallafall hem till Lisa, svimfärdiga som vi var av hunger! Riktigt hungrig vad jag. :o
.. sedan drog vi iväg till stallet och hade lektion, rätt nöjd faktiskt! Vi hade hoppning, det dåliga var att Dustan typ stack iväg och lyssnade inte alls efter att ha hoppat en bana eller bara några hinder, i hörnen! :o

Eftersom vi drar till Norge på fredag med Camilla Moberg och Sofia Genne (can't wait!) så blir det sjuukt låg uppdatering. Just därför ska duktiga (haha, nej?) jag göra några tidsinställda inlägg till imorgon och i övermorgon. Så ni får see vad som skriiivs :p Hålla ett öga på bloggen och så. Efter norgeresan så har jag antagligen kameran full av bilder på fina galopphästar så ni får vänta er massa fina. :D

Förresten.. Vill du ha fler läsare till din blogg? Klicka!
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=felliee

yesyes. Det var väll detta jag ville ha sagt, så bye bye sunshines.

AAW SÅ SÖT FILM SÅ DET SÅ :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: