save the new generation

och som mitt hjärtas sång så allvarligt antyder så söker jag efter dig dig dig dig. ~

Kategori:

Men tjena!
Haha, skrattretande egetnligen men ja, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag IGEN

Idag var det hemstudiedag! :D Är klar med alla uppgifter nu, great :)
Imorse kom Lisa med en helt awesume nyhet: På fredag ska hon och jag följa med Camilla Moberg till Norge på en hästtävling! Camilla ska tävla och jag och Lisa följer med, ingen aning om vad vi kommer få göra där men i sämsta fall är det att sitta i publiken och inte hjälpa till men bara det är ju SKITKUL! Jag blev så himla glad så jag började gråta, hahaha, överreaktion? :)

Ska snart åka till stallet för att hämta ridgrejjorna, behöver ju dem till praoen hos Camilla imorgon, huhuhu (L)
Bästa prao- stället ever, säger jag bara. Eller det tror jag iallafall, AWESUME. (:

Men nu ropar mamma att vi ska åka så hejdoo

(btw: *svar på kommentar:* jaa, jag ska skriva mer på bloggnovellen så fort jag har tid :p jag lovar ^^)


haha en liten käck webcambild, yesyes

nu har jag rätt bråttom, hehe, hejdåå! :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: