save the new generation

Känslan du har. ~

Kategori:


trött jänta yesyes men ändå lycklig för det är helg! :D

God morgon, sitter och lyssnar på hög musik för att eventuellt vakna. Senare ska jag ut och fota lite i den lilla snön som finns kvar, det håller ju på att försvinna alltihopa! :(

.. Och så måste jag komma ihåg att skriva mer på bloggnovellen, vill helst avsluta den fort. Då kan jag börja på en ny, spännande bloggnovell eller något :p

Apropå ingenting skulle jag bara påpeka att min lillasyster är så otroligt fin och underbar!
Ärligt, hon är oftast på jättebra humör, gör allt för att muntra upp andra, är väldigt söt och så otroligt osjälvisk. :)

Haha ååh, kommer ihåg den här låten. Mister Cool, älskade den när jag var liten!

Men jag återkommer 'la.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: