save the new generation

It's time to get over you now. ~

Kategori:

Tjenare i skafferiet!
Sorry för en suugig uppdatering även idag, hade fullt upp med allt kabaréandet i skolan och sedan råkade Lisa följa med hem till mig så det blev inget där heller xd
Jag och Lisa har bakat en riktigt god kladdkaka- eller den ser väldigt god ut, inte helt klar än men nästan!
Tyvärr så hann Lisa åka hem innan den åkte in i ugnen ens :(

Såg Danielle medflera på kampenhof idag, det var länge sedan sist! :D LitenOchSötJajjamensan.

Jag är inte en tomat och inte heller en gurka. Vad är jag?
- en citrooooon

Hahahaha.. a.. Jag är bäst :D
eller ne :p

Ursäkta för allt oooovettigt men jag är lite slut i huvudet, känner jag!
Imorgon blir det ännu mera kabaré.. asdgsadfg
Man ska kunna alla repliker till imorgon, kan dem men ibland blir det ju lite så här: ''WTF SKA JAG SÄGA?! FAN! just det.''
typ så. asså.

Det var länge sedan vi hade 'dagens minne' så vi kör på det idag:

Förra julen då jag äntligen fick en kamera och slapp fota med mobilkameran hela tiden!
Denna bilden är dock med mobilen. :)

Ska planera lite tidsinställda inlägg till de kommande dagarna så att det inte är helt tomt här i bloggen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: