save the new generation

Hurry hurry hurry hurry hurry up! ~

Kategori:

Godmorgon! ♥
Åh, det är så hopplöst! Nu när jag äntligen är ledig från skolan och får sova ut på mornarna så får jag ingen sömn. Jag vaknar vid halv åtta tiden och försöker desperat att somna om, men icke sa nicke, haha. DET GÅR BARA INTE!
Sedan går jag upp vid niotiden och gäspar mig igenom hela dagen. INTE OKEJ :(

Känner att jag måste få gjort en mängd saker så jag gör en liten lista åt mig själv:

ATT GÖRA:

• Äta en god och nyttig frukost.
• Göra klart manuset till teatergruppen (!!!!!!!)
• Fixa en ''slutet- av- inlägget- bild''.
• Fixa en ny profilbild till bloggen som matchar bakrunden bättre.
• Gå ut och utnyttja det fina ljuset till höstbilder!
• Städa mitt rum!
• Arbeta lite hemma.

Kommer säkert komma på flera saker i efterhand men detta ska jag försöka ta tag i nu!
Hoppas ni andra sover ut ordentligt nu, så ses vi senare.

peace
/Feliciaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: