save the new generation

En otydlig önskebild som förvirrar. ~

Kategori:

NÄMEN TJENARE!

Ååååh, nu har jag kommit hem från Norge! Jag är riktigtriktigt vråltrött såklartsörru, men gissa om jag hade roligt där borta?! Du behöver itne gissa många gånger.

Ååååh det var så coolt när hästarna stod i startbåsen och så lät det typ: språåånnng, och så såg man bara massa svansar, jävlar vad snabbt det gick. Fyfarao, man vill inte ramla av hästen i den farten!
Sedan fick man leda runt hästarna, så att de fick lugna sig + fixa mat och vatten, lägga på täcken med mera.

Jag hoppas att ni uppskattade mina tidsinställda inlägg, haha. Ni hade nog inte lika kul som jag uppe i norge, men ändå! :D

Men syns imorgon, gäspar käkarna ur led nu..



Och förresten, där på tävlingsplatsen var jag så himla fascinerad av de snabba hästarna så jag min klant glömde helt av att fota. URSÄKTA :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här: