save the new generation

Take a look..

Kategori:

Ta en titt på min andra blogg som jag och Danielle delar på! Det är en protestblogg.

http://emauslantgard.blogg.se/


Idag har jag varit på teatern- det var sista genrepet innan det är föreställning i helgen! Hela helgen går åt till det :)
Jag har mycket att göra i veckan; Till på fredag ska jag bli klar med ett engelska- häfte, jag måste läsa in manuset till pjäsen, jag ska åka till torp och handla stängsel och isolatorer och grindhandtag, jag ska bygga en hästhage, jag ska jobba ihop 1000 kronor inom 74 dagar (det är inte så farligt bråttom...) osv.

Min vecka:
Onsdag - Skola, Ridning
Torsdag - Åka till torp och eventuellt bygga på hästhagen om jag hinner
Fredag - Inlämning engelskaläxan och desperat läsa in manuset mellan lektionerna
Lördag - Premiär på ''När låset klickar''
Söndag - Fröreställning (igen ^^)

Någonstans där emellan ska jag försöka hinna städa rummet...

Nää, nu gäspar jag så att käken går ur led. Jag måste samla kraft inför imorgon, då jag ska rida! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: