save the new generation

Omröstning!

Kategori:

Som ni märkt så har jag inte uppdaterat alls de senaste 15 dagarna,
men jag har varit helt upptagen av annat.
Men nu vill jag gärna veta vad ni vill läsa om i min blogg. Så jag
tänkte ha en omröstning där ni får välja bland några alternativ och
sedan rösta i kommentarerna! :D

Vad vill ni läsa om i min blogg?
1. Vad jag gör om dagarna och vad som ska hända i veckorna.
2. Vill ni se bilder av mig, naturbilder och djurbilder?
3. Musiktips
4. Noveller
5. (Eget alternativ)

Rösta i kommentarerna :D



Bilder från idag. Klicka på dem för att se dem i större format!

Idag var det hemstudiedag, men med bara en uppgift. Det var att
laga middag till familjen. Jag lagade en kycklingsallad med jord-
nötter i. Det blev ganska lyckat! :D

Lite låtar jag lyssnar på just nu;

K'NAAN - Take A Minute
Lazee feat. Apollo Drive - Calling Out
The You Know Who - Puttin' On The Ritz
Louis Armstrong - What A Wonderful World


Kommentarer

  • Annie :) säger:

    Jag hade nog villat läsa vad du gör och ska göra på veckorna men och så vill jag ha musiktips behöver och se fotton SÅ klart :]] <3

    2010-05-04 | 07:07:19
    Bloggadress: http://Anniemaria.Devote.se / AnniiioDannii.devote.se
  • Fisen 8D säger:

    Jösses. :o Typ allt!? xD Ser gärna fler bilder, fler musiktips (inte alltför nödvändigt, men intressant... tips på nån rocklåt? :3) och vad du gör på dagarna - hÄÄÄÄ, så att det kan underhålla moi. :3 påminn mig om att uppdatera SD2 och andra bloggar ::

    2010-05-07 | 19:45:52

Kommentera inlägget här: