save the new generation

100522

Kategori:

Ojoj, nu blev det så igen att jag inte bloggat så bra på några dagar. Fy.
Låt mig berätta om vad jag sysslat med de senaste dagarna...

Onsdag - Efter skolan åkte jag till stallet. Vi fick rida ut istället för att ha dressyr, p.g.a den stekande solen.
Torsdag - Inget speciellt hände.. En ganska händelselös torsdag :c
Fredag - Fisen åkte hem till mig och jag, hon och Elvira hade en filmkväll... Mer eller mindre :P Fisen sov över till lör..
Lördag - Fisen åker hem och här är jag nu.

Min dator har massa virus i sig och ingen plats kvar - ''minnet'' är fullt, kan man säga. Iallafall så går det inte att ladda över bilder! Det är något jag stör mig enormt på.
Idag åkte jag till torp med mamma, efter att Fisen åkt hem till sig. Jag fick köpt:

  • En ny plånbok. Det var verkligen på tiden, den gamla var riktigt trasig med hål överallt och allt skinn runtomkring har lossnat och hänger i stora flikar. Not nice.
  • Lite kläder ;>
  • Goodis
  • En tidning..
Haha, tror det var det.. Jag har ett minne som en guldfisk, typ.

Och tack du som läser detta. Jag är glad över att någon läser bloggen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: