save the new generation

Tvångsuppdatering och åsikter

Kategori:

Oj oj oj, vad dåligt jag har uppdaterat!
Ogjort är ogjort, haha, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
För någon/några veckor sedan så såg jag ju på bio, med min kompis Sofia, och vi såg Farsan. När vi var där fick vi också syn på en affisch med filmen ''Det regnar Köttbullar''. Det var då bekantskapen med denna avskyvärda film började.

Jag har inte sett på den, nej nej, jag lägger pengarna på bättre saker än sånt. Men ärligt talat, varför döpa en film till något så meningslöst som det regnar köttbullar? Jaha, och vad är budskapet med den filmen? Att man ska sluta äta köttbullar, för om man gör det så kommer det börja regna? Haha, och tänk om dem gör uppföljare till filmen, typ ''det regnar jordgubbar''? Kommer ni ihåg, när vi var små, då såg man på filmer som Auristocat (felstavat, säkert.), Askungen, Och även andra filmer som inte var Disney, som Ronja Rövardotter osv. Nu låter jag som en kärring som har bara en standardmening, och det är ''Det var bättre förr''. Men det var faktiskt bättre förr, för då hade inte regissörer slut på fantasi. *fnys*

Sedan kan vi ta filmen Avatar, då. Jag har inte sett filmen, så det kanske är därför, men jag fattar inte handlingen! Människor som är blåa i hudfärgen (dem är tydligen smurfar då, eller?) går runt och... Ja, vad gör dem egentligen? Kan någon berätta det för mig? För jag har inte en aning.

Jaja, nu lämnar vi filmvärldens nyaste, patetiska, onödiga och rent ut sagt löjliga experiment.

Idag har jag varit på torp, jag och pappa åkte dit. Detta köpte jag:
Jeans,
En kofta,
Strumpor + Trosor
Godis

Hähä, intressant va? ;)

Nää, nu ska jag gå och kolla på flera roliga dubbningar på youtube, haha.
Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: