save the new generation

EVERYTHING I DO, I DO IT FOR YOU

Kategori:

Såg precis klart en film. Jättefin, jag både grät så att mamma tillslut kom ner och frågade vad som hänt, och skrattade så att jag kiknade.

Imorgon åker vi! Den här gången bär det av till Tjörn (igen?). Vi ska fira midsommar som sagt. Jag blir kvar där till på Fredag nästa vecka, och precis som förra gången finns det ingen internet. Men jag tar mycket foton och så får ni se det på fredag nästa vecka :)

Så det här blir det sista inlägget på en vecka. För att torka tårarna lite (haha..) så får ni lite bilder att underhållas av i en vecka tills jag uppdaterar igen.


Eba. Hästen som står med Spöket i hagen.

En av grannarnas kattungar.


Nakenbad vid 3- års ålder. (?) Eller jag vet inte, jag var ung iallafall.
Jag är dålig på att sätta ålder på ett utseende :)

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: