save the new generation

A drop in the Ocean

Kategori:

Hej!

Har precis kommit hem från stallet. Hade jättekul men fick dock inte rida :(
Ute hör man de avlägsna ljuden från pappas traktor. Regnet smattrar mot rutorna och det känns inte sådär självklart att det är sommar, även fast jag vet att det är det. Det känns mer som en mysig - men regnig - höstdag.
Nu är det tre dagar kvar till sommarlovet! Tiden kan inte gå snabbt nog.

Har ni köpt skolavslutningskläder ännu?
Det har jag, men jag är inte helt säker på att jag är klar. Jag tvekar,- ska jag använda min gamla kofta, som fortfarande funkar eller en ny, snyggare? Fast det är ju bra att spara pengar, och jag behöbver verkligen pengarna. Men ändå... Till skolavslutningen..?

Jaja, jag får se hur det blir. Vi ses!




Gamla bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: