save the new generation

WE ARE THE WORLD ~

Kategori:

Hej!

Idag har jag dragit en lastpall till hästhagen. Den ska ag använda som bro, eftersom öppningen ligger vid ett dike. Den var väldigt tung så det tog en halvtimma att fixa det.
Sedan har vi bokat transport också! Jemma kommer ju i övermorgon, på söndag. Gud vad jag längtar!

Här är en att-göra-lista, mest till mig själv:

  • Gå runt hagen ett varv och kolla att allt är helt
  • Gå runt hagen och klippa bort olika grenar som hänger över tråden
  • Dubbelkolla transporten
  • Köpa flugmedel (imorgon? måste åka till Ljungskile för att göra det.)
  • Sätta upp en stolpe att knyta fast Jemma i (← Med pappas hjälp), när jag ska rykta, sadla och tränsa
  • Ta ut Spöket en tur
  • Duscha
  • Skrubba vattenhinken i hagen
Tror att det var allt.. Phu, ganska mycket så det är bäst jag sätter igång!


Och tro det eller ej, men jag har fortfarande på mig pyjamas...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: