save the new generation

TIRED OF BEING NOBODY ELSE THAN ME ~

Kategori:

Nu krånglar bloggen igen. Jag fattar det inte, jag ändrar ett par koder,lägger in en ny header och så vänds hela bloggen upp och ner. Samma visa varje gång.

Idag var jag med Sofia L. Våran dag:



* Träffas på Kampenhof
* Gå till Canon- butiken (som var stängd :c)
* Vandra vidare till ClasOhlson
* Gå in på lindex och leta reda på de fulaste kläder och prova dem :D
* Rusa vidare till bion och kolla om Ecplise går idag
* Gå ner mot Willys och köpa godis till filmen
* Åka hem till Sofia och äta
* Åka och se på Eclipse :o

Eclipse var jättebra. Man hörde hur hela 'publiken' suckade av välbehagnär Jacob hamnade framför kameran. Jacob är en muskulös varulv som ofta går runt utan tröja   -   därav suckanden.

Nu ska jag försöka göra något åt min förbaskade blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: