save the new generation

TILLBAKA FRÅN SKARA SOMMARLAND ~

Kategori:


Det var jättekul, åkte massa saker men det fanns inga typ 'läskiga' åkattraktioner?! Bara massa sega .__.' Tror att det var ganska anpassat för yngre. Men typ vattenlandet var ju kul, lite mer action ;)

Fast sen fick jag en sticka i foten ;__; XD En jättestor, och den åkte ganska djupt in. Jag fick inte ut den och foten typ svullnade upp och tillslut fick mamma ta typ en nål och sprätta upp huden runt stickan och dra bort huden, och sedan lirka loss träbiten. Det gjorde svinont, så jävla ont! Jag skrek typ och grät .__.' Sedan fick jag panik och hyperventilerade och hostade och typ kröp ihop och vägrade att gå någonstans..

Haha, sedan åkte jag vattenskidor! Jag hade taggat i typ en kvart och var jättenervös när jag stog i kön, men när jag väl satt där så tänkte jag att jag skulle klara det. Men det gjorde jag inte såklart, jag åkte av brädan direkt och ramlade i vattnet innan ens två sekunder gått. Surt? Ja. Jag hade stått i kön en kvart och sedan får jag åka i bara två sekunder -.-

Skriver mer när mitt bredband slutar ha självmordstankar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: