save the new generation

THIS IS THE LIFE ~

Kategori:

hallå där kött och blåbär :)
Jag heta lasmi den. mike fin den mike, mike, mike  hahaha nej driver bara.
Jag e inte cp, jag lovar så ni behöver inte vara oroliga. jag e bara lite cpe.
idah har vi flummat ganska mkt höhöhö och vi e fortfarande ganska flummiga. 
Idag va vi oxå på landbadet, va ganska kul. Vi använde elvira som boll sen typ "spelade " vi badminton
*host* ingen träffa bollen. *host *. men det va kul ändå :)

men om ni vill läsa mer av " ironi" så kan ni "kolla in " min blogg: www.sisterstodeath.blogg.se

besos en el poto = puss på rumpan :)



TJA TJA BLOGGÄÄÄN.

Haha, heej :) Shit vad kul jag och Lasmi haft. Hon skrev förresten förut, där uppe, om ni undrar vem som var författaren till denna fina men oseriösa text x)

Vi har mest skrattat idag. Inte ett vettigt ord har vi lyckats få ur oss ;)
Eftersom det är ytterst få tillfällen som vi träffas så ska vi utnyttja denna veckan till fullo. Alltså, ledsen att det blir bloggen som blir lidande, men det blir inte så bra uppdatering. I'm såry.

Förresten, idag innan Lasmi kom, hade jag sså tråkigt att jag rotade fram saxen igen och klippte ännu mer av håret. Nu är det lite kortare än till axlarna. :) Jag är ganska nöjd :D



Sofia Liljenström som jag var med i tisdags c': (igår)


Lasmi :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: