save the new generation

THANK YOU FOR LOVING ME ~

Kategori:

Godkväll.. Klockan är 01:05 och jag kan inte sova :)

Jag glömde av att ladda upp bilder så jag passar på att göra det nu istället:


Jag bjuder enormt på bilderna här ovan
(klicka på bilderna för att se dem i större format)

En bild på en häst med jättedåligt ljus på bilden..


Rebecka - Elvira efter att jag klippt håret på henne - Rebecka

En till hästbild med dåligt ljus

Solen på kvällen :)

För att se många, många fler bilder från dagarna på tjörn, besök min bilddagbok: FELICIAEL

Kommentarer

  • Miniedstam ;) säger:

    fiina bilder ! :3 mwaha ;D

    2010-07-02 | 09:22:55
  • Pssssssssssssssst its me Cailine u know... säger:

    Har Rebecka klippt håret! 8D

    2010-07-02 | 09:43:43
    Bloggadress: http://cailine.devote.se

Kommentera inlägget här: