save the new generation

JAG ÄR EN BLÅVAL JAG KAN TA DIG HÄRIFRÅN ~

Kategori:

Min förbannade kamera + minneskort + mitt andra minneskort har lust att leka kurragömma med mig. Jag kan inte hitta dem någonstans! Så bloggen + Bdb'n får bli bildlös ett tag, tills de bestämt sig för att komma fram igen.

Imorgon ska jag och pappa avsluta vårat arbete hos en av hans kunder.
Efteråt har jag inga planer... Förutom att leta efter kameran. -.-'

Idag tröttnade jag på mina långa, slitna testar. Jag snackar såklart om håret. Så jag drog fram husets största sax, och klippte av det, helt enkelt. Det blev bra, om jag får säga det själv, lite uppklippt och snelugg. Kortare också. Ganska mycket kortare :) Hädanefter ska jag bara klippa mig själv- och inte slösa pengar på en frisör. Nej, de kan gärna få klippa sitt eget hår om de tycker att det är så kul.

JAAA!!1!!1oneone!11
Jag gick en till runda genom huset innan jag skulle avsluta inlägget, och gissa vad jag hittade bakom soffan?! KAMERAN! Och gissa vad jag sedan hittade i bilen? KAMERAVÄSKAN MED MINNESKORT I! :D:D Guess who's happy?

Bilder laddar jag antagligen upp imorgon.

Nu ska jag dra mig tillbaka ner under det varma täcket och snarka. Godnatt!

Kommentarer

  • Miniedstam ;) säger:

    Jag MÅSTE se dig med din nya frisyr live! ;D :3

    2010-07-04 | 13:37:17

Kommentera inlägget här: