save the new generation

I LOVED YOU FIRST ~

Kategori:

För någon timme sedan drog jag fram en sax, måttband, tygpenna och två par gamla slitna jeans. Med hjälp av saxen och måttbandet mätte jag så att de båda benen blev lika långa och klippte sedan av en stor bit av benen.  Nu har jag två par shorts istället, jag som tänkt att spara till ett helt nytt (och dyrt) par. Helt gratis av jeans jag inte använder längre :) Dessutom så är det jeansstyget så starkt att jag inte behöver sy i kanten, för att förhindra att trådarna går upp. Yey!

Imorgon ska jag följa med pappa på ett jobb. Det är ganska bra betalt, bra för mig som behöver pengar :)

På måndag ska jag åka iväg till Sofias land! Det ska bli jättekul :)

Nu är jag övertrött, så jag ska borsta tänderna och sedan krypa till kojs.

Kommentarer

  • Pssssssssssssssst its me Cailine u know... säger:

    Det ska bli jätte roligt! 8D

    2010-07-03 | 00:00:35
    Bloggadress: http://cailine.devote.se

Kommentera inlägget här: