save the new generation

I ALWAYS NEEDED TIME OF MY OWN ~

Kategori:

Så. Nu är bloggen färdig.. Nästan. Jag är ganska nöjd, men headern ska fortfarande kanske fixas lite :D Men jag hittar nästan ingen annan utväg än att flytta texten också då, pressa ihop den så att den är smalare. Men jag tror att jag låter bloggen vara som den är nu ändå, men om det är någon som vet hur man gör för att flytta headern så att den är i mitten av skärmen, SKRIV.

Imorgon klockan 10.30 kommer brummar Sofia och hennes pappa hit för att kidnappa mig och föra bort mig till deras land. Hihi. Och på tisdagen ska jag kanske träffa Sofia Liljenström. :) Onsdagen efter kommer Lasmi hit ända från stockholm! Vi har känt varandra sedan ett- års åldern och vi träffas inte så ofta. Hon stannar i en vecka :D

Hennes blogg: http://sisterstodeath.blogg.se/



Nu vill jag bara spy på våran internetuppkoppling. Jag tog ett djupt andetag och beslutade mig, trots alla motgångar, att försöka fixa bloggen själv ändå. Så jag googlade 'Headern i mitten' och fick massa sidor som svar. Jag fastnade för en sida där de beskrev hur jag skulle göra, stegvis.
Det tog tid. 2 timmar faktiskt. Sedan... stängdes internet av och jag blir tvungen att börja om på nytt.


Samtidigt var jag inne på msn och Cecilia hade skickat en film till mig. Den hade förts över i över en timme och så stängdes internet av. F*N!

Nu brakar bloggen nästan ihop. Jag ska fixa lite..

Kommentarer

  • Miniedstam ;) säger:

    dina Å, Ä och Ö:n blir väldigt snygga. :s lite krumelurer här och där, men man luskar till sist ut vad som är å, ä och ö. ^^'

    2010-07-05 | 08:22:32

Kommentera inlägget här: