save the new generation

This is it, och lite om dagen ♥

Kategori:



Vi ska ha en kabaré i skolan, och temat är Michael Jackson ;D Så nu tillbringar vi de flesta lektioner med att lyssna på hans låtar, forska om honom och försöka komma med ideer. Jag håller på att skriva om låten Earth Song :D
Idag har jag namnsdag! haha ;D Bara så ni vet c:
Det är fem dagar kvar tills jag fyller 13 år, ochn jag har bestämt mig för att inte fira. Möjligtvis med familjen och släkten, jag tror inte jag slipper undan dem *fniss*. Men det är p.g.a det jag skrev om i ett annat inlägg :)
Igår hade vi strömavbrott större delen av kvällen, så jag kunde inte uppdatera ;/ Igår red jag också :D Vi hade hopplektion, och det gick väll bra? ^^ Fast jag tycker inte att jag rider särskilt bra, *på alla sätt..* men jag har fått beröm för att det ser bra ut osv, jag tror att pappa har rätt i att jag 'bara ser misstagen jag gör'. :s
/Felicia ♥

Kommentarer

  • Minnahh säger:

    grattis i förskott <3

    och förrestern jag har sätt this is it fast de va ett tag sen ^^ <3

    förra året faktiskt ;)

    2010-01-16 | 20:20:13
    Bloggadress: http://mawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: