save the new generation

Superwoman ;)

Kategori:

Haha, hej, känner mig som superwomen idag.. Har hunnit klart med massa grejjer! :D På typ rekordtid. ^-^
Äähm, nu börjar snart batteriet till datorn ta slut, och pappa har tagit min dataladdare för att vara säker på att jag inte sitter på datorn mer idag. *frustrerad* Så jag ska försöka skriva lite kortare idag. Men imorgon är det skola, och jag hade en del uppgifter att göra klart till skolan... Så jag gjorde klart dem ;) Jag hann också med att fota, passa lillasystern, chatta med kompisarna, städa liite på mitt rum, och välja kläder till skolan. :D Kanske inte så mycket att skryta med, men det känns toppen eftersom jag inte har fått gjort något på hela lovet, men ändå får gjort så mycket idag. Nu kommer lite bilder, och jag ska försöka gottgöra er för det korta inlägget med ett längre imorgon ;)


Klicka på bilderna för att få dem större, och eeh.. Kolla dig för när du ska gå över gatan.

Ciaao! ;)
/felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: