save the new generation

Snart skola då..

Kategori:

Hej, snart börjar skolan igen, och frågan är om det är tråkigt eller roligt? ;)
Självklart saknar jag vännerna, pojkvännen, men dem kan jag ju träffa på loven? :)
Men, (jag har sagt det förut, och säger det igen... Jag är konstig!) Jag saknar läxorna och lektionerna. Liksom, känslan av ordning. På lovet har det varit väldigt oplanerat och jag vet aldrig vad som ska hända nästa dag, och jag vet inte riktigt om jag gillar det så mycket :) Det är skönast att veta vad som ska hända, tycker jag :D Fattar ni? ^^
Nu kommer iallafall lite bilder:


Som vanligt- tryck på bilderna för att få dem större :)
Jag ska börja infoga bilderna som miniatyrer bara för att det ser snyggare ut c;
Haha. Bilderna är alla från idag. Och alla har jag tagit. Med min nya kamera som jag älskar ;D
/ Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: