save the new generation

Nattinatti <3

Kategori:

Seen uppdatering idag! Ber om ursäkt för det :)
Ååh, om 12 dagar fyller jag 13 år, men jag ser inte fram emot det ett dugg! För efter sexan har jag skaffat mig massor av nya kompisar, och jag har väldigt blandad humor och kan liksom anpassa mig till olika slags människor, (fast vissa funkar jag inte alls ihop med!) Och det gör att jag lätt får många kompisar, men också mycket kompisar med olika humor, och vissa av mina kompisar går inte alls ihop med varandra. Men dem är ju ändå mina vänner allihopa, och jag vill så gärna bjuda alla på mitt 'kalas'. Men det går nog inte att bjuda alla, dels för att det skulle bli jättemånga, för många, och dels just för det; att många av dem inte går ihop och jag är rädd att det blir kaos på mitt kalas och så. Och dagen man fyller tretton vill man gärna minnas :) Inte för att jag tror att mina kompisar skulle vara så elaka att dem förstörde min fest genom att bråka, men jag trivs inte i ett rum med fejkade leenden och tillgjorda skratt. Så, frågan är, ska jag bjuda det ena kompisgänget, det andra eller dem jag tappat kontakten med lite? Eller allihopa eller ingen alls? Ska jag inte ha ett kalas? Eller ska jag helt enkelt ha flera, med några kompisar i ett och några andra i ett annat, någon dag efter? Hänger ni med?
Fast jag vill nog ha ett kalas ändå, annars går man ju miste om presenter ;) Ååh, vad jobbigt det är! Därför längtar jag inte ett dugg tills jag fyller år. Inte alls. Usch.
Men jag kan ju bjuda dem som bjudit mig? Fast vissa har inte fyllt år än, så det blir svårt ändå... Äsch, det löser sig. Jag har ju ändå ett par dagar kvar att fixa allt på. (paniik!) För något år sedan hade jag verkligen klart för mig vilka som skulle bli bjudna och bilka som inte skulle, så jag började planera ungefär ett halvår innan, och nu har jag inte börjat planera inför det och mina föräldrar börjar undra varför jag inte ens pratat om det ;)
Men nog om mitt kalas! Gud vad långt det blev.

Jag har faktiskt ett till bekymmer, hehe!
Fast det är inte lika stort som det med kalaset, men det är iallafall att jag måste skaffa spotify, men jag har inte hittat någon som kan bjuda in mig och jag har inte råd att betala ett. Och varför jag måste ha spotify vet jag faktiskt inte, men det är ju bättre ljud och man kan smidigare hitta sakerna man letar efter, och så verkar alla andra ha det, haha ;D
Jaja, har ni fått nog av mina bekymmer? Höhö, ursäkta, jag ska sluta beklaga mig inför er men jag var tvungen att skriva av mig lite ^^ Nu kommer iallafall några färska bilder.


Jag tog lite konstiga ukulele- bilder och sedan redigerade jag dem på datorn ;)

konstiga ukulelebilder, lalalaa ;)

Jag roade mig lite genom att ta bilder på mitt öga...

Klicka på de små bilderna för att de ska bli större.

Vi avslutar med en slags porträttbild på mig.

/Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: