save the new generation

Dagens citat?

Kategori:

Vad tycker ni? Jag kanske kunde starta upp en 'dagens?' Jag tänkte prova i någon vecka, med dagens citat. Något roligt som sagts under dagen. Så, mina damer och herrar, en stor applåd för dagens citat!


Detta sa jag i närvaro av Felicia Edstam och Elvira. Vi gick ner mot kampenhof från våran skola, och pratade om allt möjligt. Det gick två småtjejer framför oss som sa massa konstiga saker till oss, dem skrek t.ex. shöbblölöööööööh går ni på spåååret elleer?! och så gapskrattade dem och fortsatte gå -.- *suck* Men iallafall, vi kom på in på ämnet Felicia Elmgren, (jag xD), och kompisen sa: Dem där framme är idioter, men du sjunger bra. (Hahahaha, vi var lite borta då?! Riktigt oseriösa var vi ;)) Jag svarade.. (dagens citat:)

Men idioter kan också sjunga!!

Okej, detta med dagens citat kanske inte var så bra idé ändå. Men men, vi får se hur det går med det c:
Uppdaterar kanske igen idag... :D

/Felicia ♥

Kommentarer

  • Fisen ;) säger:

    Heheh. 8D Men dem var idioter! :o Men vad sjutton var det för nåt som fick mig att säga "Dem där framme är idioter, men du sjunger bra."? xD :s

    2010-01-16 | 15:17:04
    Bloggadress: http://miniedstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: