save the new generation

Dagens citat...

Kategori:

Oops, glömde nästan... Haha, jaa då ser vi hur bra det gick med dagens citat. Nu ska vi se om jag kommer på något som sagts idag... Vänta lite... Hm... Joo, nu kom jag på ett! Haha.

Jag satt i bilen med min pappa och sjöng på låten med black eyed peas- i have a feeling. Jag sjöng refrängen: And toonight gonna be a good night, toonight gonna be a god god niight. Då sa pappa dagens citat...:

Vad ska du göra inatt då?!

Haha :) där ser ni, jag kanske kan hålla dagens citat vid liv? Vi ses imorgon, måste sova, klockan är halv 2 >__<'

/Felicia ♥

Kommentarer

  • Faster Mia säger:

    Hehe ;)

    2010-01-18 | 16:12:02
  • Cornelia isaksson säger:

    Grattis på 13:årsdagen Felicia :D<3 Vi måste göra något nån dag! (a)<33

    2010-01-19 | 17:39:05

Kommentera inlägget här: