save the new generation

200110 kl 22:08

Kategori:

Måste verkligen gå och lägga mig, men kände mig tvungen att skriva ett inlägg här så att jag inte får dåligt samvete..
Idag har jag ridit, jag red Musse och vi hade dressyr. Njaa, gick väll ganska bra men som vanligt tvivlar jag på om jag verkligen klarar av denna gruppen jag går i nu, det känns som om jag är sämst av alla. Haha, idag när jag satt av så såg jag att det var ett JÄTTESTORT hål i mina ridbyxor, på knät :o Mina dyra, rutiga helskodda :'( *snyft* Så jag får lägga undan dem i 'ska- lagas- lådan' och hoppas på att jag hinner laga dem innan året 2012, haha :) Som tur är så har jag två par, så jag får rida med mina vanliga svarta, som inte är lite 'lyxiga' som de trasiga xD ♥


Klicka på bilden för att se den i ett större format

Igår fick jag en twilightbok av pappa i födelsedagspresent, men det var nr 1 som jag redan har läst så idag bytte han den till nummer fyra istället, som jag inte har läst än ;) Så nu har jag tänkt mig att gå och drunkna i den, jag får hoppas på att jag lyckas slita mig ifrån den innan det blir morgon, thihi ♥

Uuusch, FY FY FY FYY! Imorgon är det engelskaprov, och jag har inte pluggat så mycket. Det kanske inte är så bra, men jag väljer oftast bort engelskan när jag sätter mig ner för att plugga, eftersom jag är ganska bra på det. Jag hoppas liksom på att mina kunskaper ska rädda mig, men jag undrar hur länge jag kan göra så? *NERVÖS*
Ses imorgon, antar jag :D Och på fredag är det släktkalas för mig, det får jag inte glömma (;
(och det blir ingen dagens citat idag.. HAHA, så länge höll det.. ;))

/Felicia ♥

Kommentarer

  • Annie ö <3 säger:

    FAN! FAN! FAN! Har inte tränat alls! gör som dej NERVÖS ;;__________;;



    www.anniemara.devote.se (tror det är så)

    2010-01-20 | 22:30:55
    Bloggadress: http://jaaanniekanske.bloggplatsen.se
  • Faster Mia säger:

    <3 <3 <3 <3 <3

    Stort grattis, Feli, och lycka till med engelskan...

    Kram!

    2010-01-21 | 13:39:30

Kommentera inlägget här: