save the new generation

Wow

Kategori:

Nu står besöksrekordet på 12 besökare (!!) på en dag. :D Utmärkt! Tack, läsare!! ;) ♥♥♥

Idag har jag ridit, och jag red Tuffy då, som planerat :) Det gick jättebra, vi red ute, vi tre. Det var riktigt mysigt, och jag tror absolut att jag kommer hyra häst igen. (om jag har råd xD)


Vi har friluftsdag i skolan, och då är det meningen att vi under en skoldag (i detta fall: på måndag / imorgon)
ska vara ute och röra på sig. Man får välja mellan några aktiviteter som lärarna bestämt eller ''Eget val'' då man själv har ansvar för att hitta på någon aktivitet och utföra den. Jag valde Eget val, och som aktivitet så valde jag att hyra häst på Ljungskile, som jag gjorde idag istället. Det betyder att jag får vara ledig imorgon, eftersom jag hade min friluftsdag idag! :D Haha, så medan andra är ute och joggar så ligger jag hemma framför tv;n eller så ;) ♥

Jaja, vi ses imorgon!
Och tack för besöksrekordet c:

/Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: