save the new generation

What do ya think?

Kategori:

Blir detta bra? Kommer ni med ro kunna läsa denna blogg i fortsättningen, och inte plågas med en för ful design? Jag gillar faktiskt denna designen mer än den andra, eftersom jag gjort denna själv känns det mer personligt, och så är det inte så mycket rosa, förstås xD Säg vad ni tycker, och om ni tycker att det blev dåligt ska jag hugga er med en eldgaffel! Jag har verkligen kämpat länge med denna, även fast den inte ser så komplicerad ut men som vanligt är det min hjärna (som fått för sig att jag är blond) som inte fattar sånt här o.o
Okej, jag ska inte hugga er med en eldgaffel men säg vad ni tycker iallafall :) ♥
Nu ska jag nog inte ändra på ett tag i bloggen, kanske framåt våren då en ny header kommer :) Men inget annat än headern då, antar jag xd
Iallafall, nu är det äntligen sportlov! Och jag ska försöka blogga mer x) (som jag alltid lovar att jag ska göra när jag är ledig från skolan -.-)
Men i början av veckan blir det ingen bra uppdatering, för då är jag i våran sommarstuga på tjörn O.O Vi har ingen internet där.. Men jag tar med mig kameran (så klart!) så när jag kommer tillbaka på onsdag (säkerligen död eftersom jag inte haft datorn på flera dagar) så blir det massa bilder :D


En rolig parodi på 7 Things med Miley Cyrus :D ♥

/Felicia ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAG TYCKTE DET BLEV BRA!!!!:d:d

    2010-02-20 | 10:45:37

Kommentera inlägget här: