save the new generation

Redigerade bilder, någon?

Kategori:

Jag har kommit på ett nytt sätt att redigera bilder på, så att dem ser ut så här:



m.m. och kompisar har bett mig att redigera bilder åt dem, så nu tänkte jag låta vem som helst få ''beställa'' en bild av mig, då får ni skicka en bild ni vill ha redigerad och så får den en liknande redigering. Självklart kostar detta ingenting ;)
Men detta sättet att redigera på, håller jag hemligt, bara för att jag är självisk och vill behålla detta för mig själv. Men säg till om du vill ha en bild redigerad! ;)

Ta kontakt med mig:

MSN:
[email protected]
BDB: ffeliciaelmgren

PS: En ledtråd är att jag använder paint och några till program, åt en och samma bild! En till ledtråd är att det är krångligt att göra en sån här redigering ;D

/Felicia ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: