save the new generation

Planeringen för idag glömdes bort

Kategori:

.. För idag gick jag istället till bokrean på Bokia för att göra några fynd, med Sofia. Jag gjorde ett fynd, och skulle säkerligen göra flera ifall inte Sofia ville gå. -.-' Okej okej, jag hade tvingat kvar henne ganska länge men jag älskar verkligen bokreor! Men iallafall, jag köpte en bok som heter Cesar och hans hundar, och för er som inte vet så är Cesar en berömd hundkännare som har ett teveprogram; Mannen som talar med hundar. I boken finns det massa tips och nyttig lära, och jag ser fram emot att läsa igenom den grundligt för att förstå Santo bättre ♥ xD

Sedan följde jag med Sofia hem, och då kom hon på att hon ville se på bio. Hon ville se Farsan. Så... vi gjorde det. Fast så enkelt var det inte, för min pappa hämtade mig hos Sofia en halvtimme innan bion började, och då frågade jag honom om jag fick följa med. Det fick jag lyckligtvis, så vi fick skynda till Willys där pappa köpte en korv till mig som han tvingade i mig, (fast när han hade åkt så slängde jag resten, för jag orkade verkligen inte... Muhahah!), men filmen var iallafall jättebra. Vi skrattade så att vi grät, och sedan grät vi för att det var sorgligt. En film fullpackad med känslor :) En toppenfilm.

Jag ber om ursäkt, men jag orkar verkligen inte lägga upp bilderna från tjörn! Men en kan jag bjuda er på, min favorit:


Jag älskar denna bilden faktiskt. Den är så underbar, or what do you
think?

/ Felicia ♥

Kommentarer

  • Katja säger:

    OMG VILKEN BILD !!!!!!!!!!!!! <333333333

    den va söt ass¨å

    2010-02-26 | 10:40:34
  • SVAR: Katja säger:

    Haha aa :D

    tack <3

    2010-02-26 | 11:15:49
    Bloggadress: http://orfilen.blogg.se/
  • line, säger:

    jättefin bild, herregud :o<3

    2010-02-27 | 21:05:26
  • Faster Mia säger:

    HELT UNDERBAR, JU!!!!!

    2010-03-02 | 22:23:51

Kommentera inlägget här: