save the new generation

Felicia Elmgren is back!

Kategori:

Okej, stryk rubriken för back är jag inte. Jag misstänker starkt att jag måste stanna inne resten av veckan på grund av trötthet, förkylning och köldskador. Det finns många anledningar till att jag hatar vintern, för många för att nämnas här. Att ha en ’Varför jag hatar vintern- lista’ på bloggen kanske vore en bra idé? Den skulle bli lång. En anledning är att jag tröttnat rejält på vinterbilder med snö, säger jag som den fotonörd jag är, thihi.

Veckans planer?

Vaa?

Jaa, men det är ju sportlov, så ska du inte hitta på något?

Varför skulle jag?

Jaa, du vet, sportlov = sporta?

Sportlov = LOV (jag har synfel på vänstra ögat så jag ser bara ordet lov)

(just det, jag har synfel på båda ögonen, fan också!)

Men ärligt, veckans planer? Det står ganska stilla i planeringen, men på lördag ska jag till göteborgs horse- show med min kära kära kära vän Felicia! :D Hon kommer på fredagen och sover över. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, detta lovet känns ganska bortkastat. För, halva lovet har gått och det enda jag gjort är att ha besökt våran SOMMARstuga på tjörn! Jag menar, kunde inte mamma och pappa komma på något ställe som låg längre bort från mina vänner? Jag har känt mig riktigt isolerad, vilket har lett till en eller två (vad ska jag kalla det?) incidenter. Mer får ni inte veta, som den mara jag är *mohahaha*

Jag sitter nu och väntar otåligt på att min kära kära kära vän (varför har jag börjat använda ordet kära? Det låter som tjära eller så låter det bara gammalt.), Sofia ska uppdatera sin blogg. Jag älskar faktiskt hennes blogg, Sofia skriver väldigt bra och intressant och väcker många tankar hos mig. Jag vågar inte länka den, eftersom både min faster, mamma och pappa följer min blogg och jag har för mig att Sofia inte vill att vuxna läser den, hon vill i alla fall inte att hennes pappa ska läsa den.

 

Jag orkar inte plocka fram kameran för att visa er bilderna från tjörn, men det blev ganska många, fast mindre än jag väntat mig. Nu låter det som ett kort är en oförutsägbar händelse, även om jag själv trycker fram bilderna, men många blir raderade efter att jag noggrant synat bilderna.

Men i alla fall, bilderna kommer nog upp imorgon.

Förresten saknar jag vissa personer olovligt mycket, jag får se till att hinna träffa dessa innan lovet är slut.

Adios!

/Felicia ♥

Kommentarer

  • Minna säger:

    Hoppas du snart kommer vara jätte aktiv på bloggen igen :D



    Läste allt (STOLT) ^^D <3

    2010-02-25 | 23:05:20
    Bloggadress: http://mawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: