save the new generation

★ och när sanningen gick upp för mig brast allting och jag dog.

Kategori:

I'm so sorry, ingen uppdatering alls igår på bloggen, men orkade faktiskt inte sätta mig framför datorn :o
.. Senare rullade Fk hit och vi umgicks några timmar innan jag följde med henne hem och sov över! :)

Snart ska jag la låta mig slukas av filmens värld och kolla på älskade, underbara, sanna, fantastiska, spännande och så- mycket- mer- serien: Lost. Älskar verkligen den serien, pappa fick hela säsong 1 i julklapp och gissa vem som nu sitter och ugglar framför detta genialiska påhitt? Jo, jag!

För övrigt så köpte jag idag en tröja jag ska bära på nyårsafton. ^-^
Lite random bara. Så att ni vet, nu behöver ni ju inte vara oroliga över att inte veta!

Avslutar med ett par bilder från jul/25december

yea i know, jag har förmågan att se så otroligt charmig ut ibland! :'D

random bild på när Elvira dansar, och jag vet- BRUSIG BILD, SOM FAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: