save the new generation

★ just idag är jag stark, just idag mår jag bra

Kategori:

Hejsan! :D
Hade en trevlig jul hemma hos farmor och farfar och har nu kommit hem till ett verkligt kallt hus!
Seriöst.. kände ingen större skillnad på temperaturen utomhus och inomhus, SVINKALLT är det!

Om någon undrar så fick jag detta i julklapp:

Presentkort på Hööks, 500 kr
En bok
Pennor
Ansiktsmasker
Sånna här ''underställ''; långkalsonger och en sånhär tröjja man har underst också
Jättesköna vantar
TeamSportia- byxor
En randig tröja
Kofta
Ett doftljus
En tvål som luktar jättegott <3
Ansiktsprodukter och sånt
Ett jättefint kort från i somras på mig och Jemma, med en ram runt. Blev så rörd att jag fick tårar i ögonen när jag öppnade paketet, så himla fint.


Uhm, tror detta var allt. :'D
Haha yeaah, en väldigt störd bild men a:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: