save the new generation

★ i need you more than ever,

Kategori:


suddi_chey97!
Åh, precis kommit hem från Torp där jag och pappa införskaffade oss massor av föda till middagen vi ska ha med Felicia Holms familj, våra grannar. De kommer hit snart och äter.
Men iallafall, det jag skulle säga var att jag och pappa rusade in på elgiganten en runda och fick syn på SÅHÄÄÄR bra kameror!
Digitala systemkameror, massor av funktioner, skitsnabb slutartid, 100000- tals megapixlar och skit. Jag suger på kameror, pappa är typ expert men jag fattar inte mycket alls, men till och med jag förstår att kamerorna är mukkebra! :o
Synd bara att jag inte har råd med en ny kamera, jag får väll återgå till att fota med min digitalkamera..
Fast nu ska man inte vara bortskämd, det funkar ju.. Men ändå... GAH

Kommentarer


Kommentera inlägget här: