save the new generation

★ en älskad har lämnat jordelivet. ~

Kategori:

Min kamera, min älskade första kamera med sina 12,1 megapixel och repade, svarta sidor. Min älskade enda kamera som dokumenterar allting avled idag efter att ha tagit ett tiotal bilder. Han dog i min famn.. Jag menar mina händer.

Vila i frid.


hahaha, men seriöst. Idag somnade min kamera in för evigt. FAN, nu vet jag inte hur jag klarar mig! D: eller nåt. Okej, jag låter väldigt bortskämd nu men jag MÅSTE ha en kamera. MåsteMåste liksom. Det går inte att förklara riktigt, varför jag måste ha en. Men det bara är så. Typ.
Får väll återgå till att fota med mobilen, roligt?

FAN_VAD_JAG_BLIR_SUR_NÄR_INGA_ELEKTRISKA_PRYLAR_FUNKAR_UTAN_HELA_TIDEN_GÅR_SÖNDER!!1!1ONEONEONE

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Du har ju datorn du kan ta kort med:D

    2010-12-12 | 19:56:09
    Bloggadress: http://lofeanam.blogg.se/
  • Anniee :3 säger:

    åhh, INTE DEN !?

    hur fan dog den ?!

    INTE OKEY DETTA ! D:

    men du, min kamera lever & din vila i frid <3

    2010-12-12 | 21:22:19
    Bloggadress: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här: