save the new generation

andas för mig när jag inte orkar längre, ~

Kategori:

Dead by April Losing you

Men goddag!

Nu är jag väl hemma efter en lång och inte så rolig dag i skolan ''/

Imorgon är det teateruppvisning och jag är OOH så laddad men ACK så nervös! :( Jag hatar det, tiden seeeegar sig fram tills dagen D. Man typ dör av nervositet och måste stå ut med denna väntan kryddad med snarare stora traktorer än fjärilar i magen. Så nervöst men när det väl är dags är det riktigt roligt!

Men nog om teatern, nu är det dags för mig att fortsätta plugga repliker. Det sitter men det ska sitta extra bra.

Avslutar med en bild på fina Marilyn Monroe, helt random:

Kommentarer

  • Lina säger:

    Lycka till med teatern! :D

    2010-12-06 | 19:05:02
    Bloggadress: http://linaloveli.blogg.se/
  • Cailine säger:

    självklart går det bra för er! ni är ju proffs hela bunten, framför allt du.

    mer nervös för huruvida mitt ljusskötande ska gå, annmarie har ingen smak.

    hon bah "du får inte byta ljus i en scen"

    jag bah:

    "MEN DET KALLAS EFFEKTER FÖR HELVETE?! OM FK DÖR SKA DET VÄL FAN INTE VARA EN VARM SOMMARDAG I LJUSET ELLER?!?!?!"



    ._.''

    2010-12-06 | 23:45:47
    Bloggadress: http://vierzehn.devote.se

Kommentera inlägget här: