save the new generation

★ älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns, ~

Kategori:

Hej och FÖRLÅT för 0% uppdatering igår :(
.. Låt mig nu förklara denna förfärliga brist på inlägg på min blogg:
Det var helt enkelt så att jag inte hade lust att uppdatera igår i skolan och efter tha school reste jag hem till Lisa för att tillbringa natten där och så. Ingen_internet

Idag åkte jag och Lizzaah till ridskolan och var stallvärdar.
Nu är det så här att hästen som jag hyrde tre veckor i somras och hade här hemma hos mig, hon har tröttnat på ridskolelivet och är nu tillsalu.... Idag var antagligen den sista gången jag fick rida henne. Så himla sorgligt, var jättelycklig såklart när jag red henne men samtidigt riktigt ledsen. Hade typ tårar i ögonen under hela lektionen och efter att jag satt av så började jag faktiskt gråta, tårarna bara forsade och jag gömde ansiktet i Jemmas päls.
Idag vid tvåtiden skulle någon komma och provrida Jemma, jag och Lisa åkte innan detta och jag HOPPAS att hon inte fattade tycke för Jemma så att jag har ännu längre tid kvar med henne.

Min familj hade faktiskt tänkt köpa Jemma, men det blev aldrig så. Så himla synd, älskar verkligen den hästen.


we had a wonderful time and this is my goodbye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: