save the new generation

Hej!

Kategori:

Förlåt för att jag icke har uppdaterat på typ två dagar..

Imorgon ska jag till stallet igen! Den här veckan har jag varit där mer än vanligt; I onsdags, torsdags, och nu lördag xD Okej, kanske inte så mycket mer än vanligt.. Faktiskt lika mycket som jag brukar, fast jag brukar åka till stallet på måndagar, onsdagar och lördagar :)

Ööhm, vad har jag gjort idag då? Just det, i förmiddags fick jag något slags infall och började städa mitt rum (?), sedan möblerade jag om (?), men jag blev ganska nöjd, för jag möblerade listigt (om jag får säga det själv.. ;D) så att det blir mer plats att gå på, alltså jag ställde möblerna mer intill väggarna än dem var förut, men det blev ändå snyggt och som pappa säger; så ser det prydligt ut nu :)


Jaffa- nya ridskolehästen på Ljungskile Ridklubb :D

Kommentarer

  • cäccä säger:

    shänna

    söt häst :D och ofta det är TRÅKIGT att möblera om?! det är askuuuuuuuuuuuuuul, särskilt när andra gör det O_O xd det blir finare då asså .. O_O jajjja, har du typ lärt dig fixa bloggän nu? (a)

    finis bloggare :d <3



    Mvh cäccä / cece / cecilia / cicci

    2010-04-10 | 17:49:38
    Bloggadress: http://cacilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: