save the new generation

Energi- kick!

Kategori:

Jag måste verkligen ge ett tips för er som är morgontrötta- Ta ut cykeln och cykla någon runda i en timme! Jag lovar att man blir helt klarvaken. Det är en väldigt bra start på dagen egentligen, synd att man inte hinner göra det innan skolan börjar. Det dåliga är att sedan, när man är inomhus igen- blir man väldigt rastlös såfort man inte har något att göra. Jag vet inte om det blir så för alla men mitt främsta humör har varit rastlös de senaste dagarna.

Igår sa jag att jag skulle lägga ut lite bilder från de två dagarna med Fisen, så här kommer dem :)




Nu fick jag precis ett mejl från Gunilla, (stallchef), Och jag
ska få hyra ridskolehästen Jemma i tre veckor i sommar! :D
Awesume :)

Kommentarer

  • cecilia säger:

    här e ett bevis på att jag kan kommentera ^^



    reklam till min blogg:

    FÖLJ OCH KOMMENTERA MIN BLOGG! :d



    kan du nu bevisa att du kan kommentera miiiin ? (a)

    2010-04-06 | 17:36:29
    Bloggadress: http://cacilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: