save the new generation

Bloggar,

Kategori:

Jag följer andras bloggar ja, men det behöver inte betyda att jag gillar dessa bloggar. Här skriver jag ner vilka bloggar jag följer! :)

Desireé | Dessies.se
En av de bloggar jag inte gillar. Okej, alla mäniskor har olika åsikter och jag lovar att inte knivhugga er om ni protesterar, (mohaha :3), men jag tycker att hennes liv verkar helt patetiskt, faktiskt :D Hon festar, dricker, spenderar pengar, lever på lögner osv. Dessie har ju själv sagt, i tv, att hon bara spelar en roll i bloggen för att få läsare :) Och mycket läsare har hon! ;o Dessie påminner lite om Kissie, fast Kissie är ju 18 år och Dessie 15.

Alexandra | Kisses.se ♥
Också en blogg jag gillar mindre, men följer för att hon har ett så innehållsrikt liv- men patetiskt som Dessie :P MEn till skillnad från Dessies blogg, så känns det lite mer ''på riktigt''. Jag kan inte riktigt förklara varför jag känner så, men kanske är det för att hon är 18 och lite mognare och lite snällare än Dessie? ;)

Amir | Gaybloggen.com ♥
Amir's blogg har jag faktiskt ingen aning om varför jag följer, men kanske för att jag märkt att Amir och Kissie är vänner? IAF, Amir är gay. Jag tycker det är modigt av honom att vara 'öppen bög i stockholms stad' , som det står i hans presentation :) Dessutom har Amir humor, i vissa videor klär han ut sig till en tjej till exempel ;D *fniss*

Paulina | Paow.se ♥
Denna blogg vet jag inte heller varför jag följer :) Jag fick tag i hennes blogg genom Dessie, dem är vänner. Paow är väll ungefär som Dessie, (självklart är alla människor olika, men ni fattar väll?), Men hon är inte lika ''vild''. Eller, det är iallafall intrycket jag fått genom hennes blogg :D

Foki | Fokis.se ♥
Fokis blogg är nog den enda jag gillar av dem jag följer. (låter konstigt, men så är det :)) Hon har en unik, söt stil och jag älskar hennes hy! Så jämn, brun och fin :D Dessutom hittar hon otroliga saker på internet, som jag aldrig skulle komma på själv :) Finns nog inga nackdelar hos henne, kanske bara en och det är hennes röst som låter ganska pipig :D (Jag vet, jag vet... Hon kan inte rå för det! :o <3 Men jag stör mig inte på det, jag har bara lagt märke till det. Jag var ganska orättvis när jag skrev det, men .. hehe :))

Sedan läser jag också Kenzas blogg, men jag har läst den alldeles för lite för att ge den en ordentlig beskrivning.
Men jag kan försöka :)
Kenza (uttalas kinsa) designar kläder och skor, alla lika snygga! (tycker jag :)) I hennes blogg skriver hon om mode, hon slänger in många bilder. Jag tycker att hon skriver väldigt bra och man liksom fastnar i hennes texter :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: