save the new generation

261109

Kategori:

Som vissa som läser min blogg kanske vet, så går jag på fridaskolan. :D När man går i sjuan på fridaskolan, så får man en egen mac- dator man får låna en macdator tills man gått ut nian! :D Tills dess finns det macdatorer man får låna på lektionen, till olika arbeten och sånt då man kan behöva internet... Men hallåå, vem tänker egentligen på att arbeta när man har en läcker vit laptop framför sig, men massa funktioner?! Det första jag gör efter att jag startat datorn på lektionen  är att öppna ett bild- program och börja leka lite :D Men det finns ju så många effekter och sånt , man måste ju prova allt såklart! :)


På bilden: Jag och min kompis FK ;D (Felicia Karlsson)

Kommentarer

  • Faster Mia säger:

    Snygga effekter som - wowwow - får ännu en dimension eftersom en av mina linser krånglar så att jag ser allt dubbelt. (Litet partyknep!) Passar labradoren Mya och skriver brev... Vi ses snart förresten! Moahah...

    2009-11-27 | 12:30:03

Kommentera inlägget här: