save the new generation

★ orfilens grundare. yes that's me.

Kategori:

Anna Felicia Tyra Elmgren Romero
(fellie)


.. Är mitt namn. Jag är en 14 år gammal agnostiker, fotograf, ryttare, dotter, syster, kompis, amatörskådespelerska, realist, glasögonorm, yes yes yes you get it.

I min blogg finns det nog mest plats för fotografering, men också personlig dagbok, asgrymma bilder att skratta åt, musik och filmer e.tc. e.tc.
Jag fotar med Nikon D3100 och till den har jag två gluggar, objektiv. Right now orkar jag inte lyfta mitt feta arsel och kolla vilka objektiv det är, men wait for it. :)

Något jag önskar att alla människor i världen skulle göra innan de dör, det skulle vara att lyssna på några låtar av bandet Edward Sharpe and the Magnetic Zeros. Särskilt deras låt Home som är så sinnesjukt bra.


En riktig pärla! Fantasticó!

Snabbt, randomly, onödigt vetande om mig:
- Jag hänger mest med Lisa Risberg,- henne kan du hitta på bloggen www.linneaslisa.blogg.se, men hon är tyvärr inte så aktiv där längre.
- Jag är en sån där snål typ som bara handlar secondhand, GO EKO!
- Indiemusik och indiestilar inspirerar mig. Puss på det.
- På fritiden spelar jag teater, träffar vänner och rider. Resten av tiden går till mina långa filosofier och fotografering och en gnutta till skolan också.
- Allting är relativt, som Albert Einstein sade.. <- bara för att för en gångs skull låta smart..

Låter jag virrig? great, då har du lärt känna mig a little bit

–––––––––––
Kontakt:
bilddagboken.se ;
FELLIEE
facebook ;
Felicia Elmgren
mail ;
[email protected]
mobil ;
0763100663
––––––––––


Yes, en bild på mig i helfigur. Skoj va?
Jo men nu ska jag vara sådär tråkig och ta upp detta med Copyright. TA INTE MINA BILDER! SNÄLLA! Gud! -.-
Okej okej, jag vet, inte så kul att ha en bild som det står © by felicia elmgren på, men ändå. TA DEM INTE! Jag förbannar dig, LOL! Har vi en deal eller?

Ok, men har ni fattat allt då?
• Det är meningen att min blogg ska vara inspirerande, rolig och framhäva mycket foto
• Edward Sharpe and the Magnetic Zeros är sjukligt bra. Alexander Ebert också. Och the Beatles, även the Cure.
• Ajja bajja på de som snattar bilder
• Don't drink and drive

Kommentarer

  • LISA säger:

    OMG, vilken fin bild! Precis som din syster är ni båda fina i profil! Haha, jag såg denna bara för att jag råkade bläddra längst ner...

    2011-04-22 | 10:51:55
    Bloggadress: http://linneaslisa.blogg.se/
  • Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiischa!!!!!!!!!!!W!1!W (R) säger:

    Hejsaaan......... ;)))))



    FELLIE GOES MONKEY! (bättre än fjortis?) hoho klappar mig på magen



    Fin presentation! Du är duktig på att beskriva och man får en ganska klar bild av dig! låter som svenskaläraren

    2011-07-03 | 13:16:24
  • annieeeeeeeee säger:

    LÄSTE ALLT OCH BLEV GLAAAD :D:D:D

    2011-07-03 | 14:37:24
    Bloggadress: http://annie.beldo.se
  • emma säger:

    BRA "presentation"s grejimoj1 :D

    2011-07-04 | 22:47:25
    Bloggadress: http://shirakawa.blogg.se/
  • cornelia säger:

    haha värsta grym presentation :D

    2011-07-12 | 21:45:43

Kommentera inlägget här: